Vés al contingut principal

Tres estudiants de la UAB són premiats al Festival Drac Novell Internacional

03 des. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El festival Drac Novell Internacional, que distingeix treballs realitzats per estudiants de publicitat i comunicació, ha premiat enguany les obres de tres estudiants de tercer del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la UAB: Mercedes Torres, Israel Padilla i Lucas Drobnitzky.
Lucas Drobnitzky
Mercedes Torres, Israel Padilla i Lucas Drobnitzky, estudiants de tercer del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la UAB, han estat distingits als premis del festival Drac Novell Internacional.

D'una banda, Mercedes Torres i Israel Padilla han estat guardonats amb un Drac de Plata a la categoria "Cartells" per la peça amb el títol "Tradición Rebelde" per a pastilles Juanola. D'altra banda, Lucas Drobnitzky ha obtingut un Drac de Bronze per la peça audiovisual "Obviously" de la marca Victorinox.

El Drac Novell Internacional és un festival de l’Associació Empresarial de Publicitat per a estudiants de publicitat o comunicació i titulats fins a dos anys després de graduar-se. És l’únic festival del món dedicat exclusivament als estudiants d'aquest àmbit i que compta també amb la participació del sector empresarial. L'objectiu principal és premiar els treballs realitzats per estudiants, que posaran de manifest la qualitat de la formació impartida per les universitats i escoles de publicitat i comunicació. Alhora, es vol apropar els futurs professionals en comunicació a les agències i al món professional donant a conèixer les seves creacions i treballs. L'edició d'enguany ha estat la divuitena i ha comptat amb la participació de més de 300 persones d'arreu d'Espanya.

Dins de