Vés al contingut principal

Tres estudiants de la UAB, seleccionats per participar a Imagine Express 2018

07 feb. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Gerard Insa i Santiago Badia, que cursen el Grau d'Empresa i Tecnologia, i Albert Acebrón, del Grau de Matemàtiques i el doble Grau de Telecomunicacions i Informàtica, són els dreamers que pujaran al tren Barcelona-París-Londres on es durà a terme aquest concurs d'emprenedoria del 23 al 26 de febrer.
Dreamers UAB
L'organització d'Imagine Express ha seleccionat tres dreamers de la UAB per participar en l'edició d'enguany d'aquest concurs, que potencia el talent emprenedor jove i que compta amb el suport de la UAB i del seu Consell Social a través del Programa UAB-Emprèn.

En un primer moment, van resultar seleccionats dos emprenedors que estudien Empresa i Tecnologia a la UAB –tercer i quart curs, respectivament–. Gerard Insa té 21 anys, és de Castelldefels i participarà al concurs en el rol de creative mind, mentre que Santiago Badia té 24 anys, és de Barcelona i participarà com a developer.

El tercer dreamer de la UAB es va classificar ahir mateix, 8 de febrer, en una prova celebrada a l’Antiga Fàbrica Damm de Barcelona. Es tracta d'Albert Acebrón, lleidatà de 20 anys que estudia el primer curs del Grau de Matemàtiques i segon del doble Grau de Telecomunicacions i Informàtica. Acebrón concursarà com a developer.

Una altra estudiant de la Universitat, Marta Solà, es va quedar a les portes de classificar-se com a dreamer en la mateixa prova. Solà té 21 anys, és de Sabadell i cursa la doble titulació d'Enginyeria Informàtica i Grau d'Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació.

Imagine Express convida els participants a desenvolupar, en equips de tres integrants, una aplicació mòbil adreçada als sectors estratègics de la salut, l'aigua, el fintech o les smart cities.

Les idees es presentaran a Londres, on s'escollirà el millor equip de cada categoria: els quatre rebran finançament i mentoratge per desenvolupar el seu projecte. Durant el viatge de tornada a Barcelona, els projectes guanyadors es constituiran en empresa i, ja a la capital catalana, també seran presentats al Mobile World Congress abans d'instal·lar-se en incubadores de la ciutat.

Dins de