Vés al contingut principal

Tornen les formacions per als delegats i les delegades

20 feb. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Comencen les formacions adreçades als delegats i les delegades d’aquest segon tram del curs. Aquest espai d’informació i debat permet formar i donar veu als representants de grup acadèmic de les diferents facultats.

gràfic_formacions
Arriba la segona tongada de formacions per als delegats i les delegades de les diferents facultats de la universitat. Aquest és un espai formatiu i que permet debatre als diferents representants de les aules. D’aquesta manera, s’enforteix el vincle entre els delegats de les diferents facultats, així com el dels alumnes amb la UAB.

Arriben, doncs, les formacions, un conjunt de càpsules informatives amb una durada màxima d’una hora i trenta minuts. Els mateixos delegats han participat, a través de les enquestes d’avaluació, en la programació de les diferents temàtiques que es tractaran en aquestes sessions.

Aquests espais mensuals els permetran a aquells delegats que s’estrenen en el càrrec formar-se sobre el sistema de beques de les universitats catalanes o conèixer les estructures de representació i participació als centres de la UAB. Els delegats i delegades reelegits, en canvi, podran assistir a formacions impartides per l’Observatori per a la Igualtat de la UAB sobre qüestions de gènere a l’aula, o a sessions on aprofundiran sobre els processos electorals a la universitat, coneixeran què són les aules universitàries inclusives o descobriran totes les opcions que dona la UAB per fomentar la mobilitat acadèmica.

Les formacions, organitzades per la unitat de Dinamització Comunitària i que es faran en horari tant de matí com de tarda, hi podran assistir tots els delegats inscrits a elCens i que s’hi hagin inscrit a través de l’aula Moodle. Totes elles es realitzaran a la Sala Annexa de l’Hotel d’Entitats. Recordeu que podeu trobar tota la informació detallada a la pàgina de la Unitat de Dinamització.

Dins de