Vés al contingut principal

Torna l'Aparador del Centre de Recursos després d'un any

26 feb. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Fins el 8 d'abril es podrà gaudir de l’Aparador del Centre de Recursos de la mà de «QuadRats», que mostra una exposició del col·lectiu Artencurs. El projecte, creat per la unitat de Dinamització Comunitària amb el propòsit de visibilitzar la tasca diària dels col·lectius de la UAB, havia romàs inactiu a causa de l’inici de la pandèmia.

Aparador_2021

Per tal de traslladar l’Aparador del Centre de Recursos a tota la comunitat s’ha creat una versió digital: l’Aparador Virtual del Centre, que s’inaugurarà en els propers mesos.

El gener de 2018, la unitat de Dinamització Comunitària va inaugurar l’Aparador del Centre de Recursos, un espai per a promoure el teixit associatiu de la universitat i per a posar en valor la participació de les entitats en la dinamització de la comunitat universitària. Des de llavors, s’han dut a terme diverses exhibicions per part dels col·lectius de la UAB fins al març de 2020.

Després d’una llarga pausa, l’Aparador del Centre està preparat per rebre de nou un seguit d’exposicions que s’estrenaran cada mes. La primera a encapçalar aquesta llista és «Quadrats», un projecte artístic d’Artencurs que tindrà lloc l’1 de març i s’allargarà fins al 8 d’abril. Aquest col·lectiu està integrat per l’alumnat i professorat de la Facultat de Filosofia. El seu objectiu es basa a adquirir competències filosòfiques a partir de pràctiques artístiques i estètiques, una intenció reflectida a la perfecció a l’exposició.

Com a novetat, enguany cada presentació comptarà amb un acte inaugural presidit pel mateix col·lectiu, i que inclourà una acció participativa dirigida a tota la comunitat. D’altra banda, per tal de traslladar l’Aparador del Centre de Recursos a tota la comunitat s’ha creat una versió digital: l’Aparador Virtual del Centre, que s’inaugurarà en els propers mesos. Ambdós espais coexistiran i serviran per promoure l’activitat dels col·lectius. A més, la versió digital comptarà amb continguts extres.

L’acte inaugural es podrà seguir a través del canal de YouTube de Dinamització Comunitària.

Dins de