Vés al contingut principal

Taula rodona "Lluita social contra el càncer de mama"

21 juny 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Pilarín Bayés, Luz Casal, Santiago Dexeus, Nieves Herrero, Sandra Ibarra, Magda Oranich, Carme Ruscalleda, Gabriel Masfurroll i Montserrat Domènech participen avui, a les 18h, en aquesta taula organitzada per la UAB.
jornada lluita social cancer de mama imatge
Els seminaris “Aspectes generals i d’investigació bàsica en càncer de mama” acolliran el proper dimarts 21 de juny, a les 18h, a l’aula magna de l’edifici UAB-Casa Convalescència (Av. Sant Antoni M. Claret 171, Barcelona), una taula rodona sobre la “Lluita social contra el càncer de mama”, amb la participació de la presidenta de l’Associació Catalana de Dones Afectades de Càncer Mama (AGATA), Montserrat Domènech, la il·lustradora Pilarín Bayés, el doctor Santiago Dexeus, la periodista Nieves Herrero, l’advocada Magda Oranich, la cantant Luz Casal, la model Sandra Ibarra, la restauradora Carme Ruscalleda i l’emprenedor Gabriel Masfurroll.

El dilluns de la següent setmana, dia 27 de juny, també a les 18h a l’aula magna de UAB-Casa Convalescència, tindrà lloc la sessió de cloenda d’aquesta edició dels seminaris. Hi participaran Josep Samitier, de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC), qui parlarà de nanotecnologia i nanofàrmacs; Vanesa Sanz, de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), sobre nanoxips contra el càncer de mama; i Pau Gorostiza, de l’IBEC, qui clourà la jornada amb una conferència sobre el desenvolupament de fàrmacs regulats amb llum per al control remot de l’activitat biològica.

El Grup Multidisciplinari per a l’Estudi del Càncer de Mama de la UAB, dirigit pel doctor Eduard Escrich, organitza els seminaris, que enguany han arribat a la 30a edició. Per celebrar-ho, els organitzadors han desenvolupat un programa especial de conferències setmanals al llarg de tot aquest curs en què han participat investigadors molt reconeguts en l’àmbit de la recerca oncològica com Mariano Barbacid, Manuel Perucho, Àngel Pellicer, Miguel Beato o Manel Esteller.

Programa dels seminaris

Dins de