Vés al contingut principal

Tampere ECIU Staff Week 2018

18 maig 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Aquesta setmana us donarà l'oportunitat de conèixer als vostres col·legues de les diferents universitats membres de la xarxa ECIU i de debatre els actuals temes d'interès en diferents camps

TampereECIUStaffWeek2018
L'ECIU és el principal consorci internacional d'universitats intensives en recerca, amb èmfasi col·lectiu en innovació, creativitat i impacte social, impulsant el desenvolupament d'una economia basada en el coneixement.
La xarxa està formada per 12 universitats, d'entre les quals la Universitat Autònoma de Barcelona.

Entre els dies 11 i 14 de juny a la Tampere University of Techonology, Finlàndia, es durà a terme el programa (el trobareu al final d'aquesta pàgina), que aquest any es centra en:

- Construcció d'una universitat atractiva
- Captació de mobilitats i talents internacionals
- Com estar al capdvant en els rànquings d'universitats de recerca intensiva

Si esteu interessats, si us plau, registreu-vos amb l'ajuda del vostre Coordinador Local d'ECIU, que enviarà la llista de participants a la Sra. Minna Haka-Risku (minna.haka-risku@tut.fi). Quan us inscriviu, feu-nos-en saber quina branca heu triat i si voleu participar al Pori-day l'11 de juny. Incloeu també informació sobre requisits dietètics.

Podeu consultar tota la informació al respecte al document adjunt:

Dins de