Vés al contingut principal

Taller sobre ‘Lideratge i gestió compartida’ a l’espai UAB-Emprèn

06 març 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Serà el proper 22 de març, dimecres, a les 13.30 a l’espai UAB-Emprèn a la plaça Cívica. Es tracta d’una sessió formativa sobre emprenedoria col·lectiva, de caire pràctic i centrada en la gestió empresarial compartida. Compta amb la col·laboració de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya.
Cooperativisme
La sessió, de tres hores de durada, s’adreça al conjunt d’estudiants i alumni de la UAB i té per objectiu desenvolupar els coneixements i les habilitats que permeten abordar el lideratge i la gestió compartida. Serà impartida per Raquel León, docent de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya i experta en desenvolupament d’habilitats personals i directives, competències organitzatives i gestió d’equips.

El contingut es focalitzarà en la gestió empresarial compartida, és a dir, aquella que aprofita el potencial conjunt i que fa de la coresponsabilitat i el compromís mutu valors essencials. La metodologia serà pràctica: els assistents hauran d’organitzar-se en grups i seguir una dinàmica. Així doncs, es buscarà el desenvolupament competencial mitjançant l’aprenentatge col·lectiu i a partir de les pròpies experiències dels participants.

El taller està organitzat pel Programa UAB-Emprèn amb la col·laboració de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya.

Més informació i inscripcions a uab.empren@uab.cat.

Dins de