Vés al contingut principal

Taller de 'visual thinking' per a la generació d'idees, a l'espai UAB-Emprèn

04 abr. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Exclusiu i gratuït per a l'alumnat de la UAB, l'impartirà l'experta Maria Batet, que presentarà mètodes i tècniques per convertir en simples informacions complexes i plasmar idees de forma clara i visual. Serà el 26 d'abril, dimarts, a les 13.00 h a l'espai UAB-Emprèn, a la plaça Cívica.

Visual thinking

El visual thinking o pensament visual ens permet crear composicions visuals expressives amb la finalitat de clarificar tot allò que tenim a la ment i traduir-ho en idees simples i entenedores per a tothom. Es tracta, doncs, d’una eina molt útil per a la generació d’idees, especialment en processos compartits de pensament, diàleg, disseny i acció.

Maria Batet és emprenedora i mestra i s’ha especialitzat en l’acompanyament a persones emprenedores.

L'espai UAB-Emprèn és a la plaça Cívica, a la primera planta de l'edifici RR, damunt del bar.

Per participar al taller només cal inscriure's en aquest formulari.

Dins de