Vés al contingut principal

Taller d'introducció al design thinking als UAB Open Labs

05 març 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els dimecres 25 de març i 1 d'abril, el Parc de Recerca UAB ha organitzat el taller "De la idea al prototip" per donar a conèixer el procés de design thinking i veure com una idea senzilla es pot transformar en un projecte real. Es farà als UAB Open Labs, a l'Escola d'Enginyeria, per acabar la formació fabricant un prototip.
Imatge d'un laboratori de fabricació digital
L'objectiu principal d'aquest taller és oferir una introducció a la metodologia design thinking, molt útil per transformar una idea en un projecte o producte concret. La primera sessió, que serà el dia 25 de març de 15.00 a 17.30 h, se centrarà en les etapes d’ideació i co-creació. Es vol que els participants generin idees per mitjà de la creativitat espontània i la creació col·lectiva.

La segona sessió, que serà el dia 1 d’abril en el mateix horari, servirà per convertir les idees en productes reals. S'utilitzaran les instal·lacions dels UAB Open Labs per poder acabar el taller fent un prototip de les idees finalistes. S’impartiran nocions bàsiques de programes de prototipatge i s’explicarà què es pot fer amb el maquinari disponible als laboratoris d’innovació oberta de la UAB. Els participants també adquiriran coneixements de modelatge bàsic.

Per assistir al taller "De la idea al prototip" s’ha de fer una inscripció. El número màxim d'inscripcions seran 30.

Dins de