Vés al contingut principal

Summer Fellowships a l’ICN2 per a estudiants de grau

21 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Fins al proper 30 d’abril, els estudiants de grau poden optar al Severo Ochoa – ICN2 Summer Fellowships Program, un programa de beques d’investigació per a estades a l’ICN2 durant els mesos d’estiu.
Summer fellowships ICN2
El Severo Ochoa – ICN2 Summer Fellowships Program té l’objectiu de promoure la ciència i potenciar la carrera investigadora de l’estudiantat jove amb més talent. Per mitjà d’aquest programa, l’ICN2 ofereix als estudiants de grau de les millors universitats del món la oportunitat de desenvolupar una estada a l’institut durant els mesos d’estiu.

L’estada amplia l’educació dels participants i l’experiència en recerca, ja sigui desenvolupant part del seu projecte final de carrera o com a participant en un projecte que ja es desenvolupi a l’ICN2. Els candidats seleccionats tindran l’oportunitat de participar activament en algun dels grups de recerca-frontera, i adquiriran nous coneixements en noves i excitants àrees de la ciència, de les noves tecnologies i de les idees més innovadores, en un entorn molt obert i internacional.

El programa forma part del programa Severo Ochoa en Nanodispositius per a Desafiaments Socials (Program on Nanodevices for Social Challenges), iniciat l’any 2014 pel Ministerio de Economía y Competitividad per donar suport als centres de recerca d’excel·lència.

Més informació:

Dins de