Vés al contingut principal

Si ets estudiant de nou accés, opta a un ajut econòmic de l'AGAUR per aprendre llengües!

20 gen. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Si aquest curs has començat un grau a la UAB pots optar a un ajut econòmic per estudiar anglès, alemany, francès o italià, o per examinar-te i acreditar un nivell B2 de qualsevol d’aquestes llengües.

Si vols aprofitar els ajuts però encara no t’has matriculat a cap curs d’idiomes, consulta l’oferta de cursos d’UAB Idiomes d’aquest segon semestre
Imatgeajuts est nou accés

Hi ha tres tipus d’ajuts:

Modalitat A: pots recuperar 50 € de les despeses de matrículadels exàmens del CLUC d’acreditació de terceres llengües de les universitats catalanes. Poden demanar l’ajut tots els estudiants de nou accés que hagin superat un examen de nivell B2 en qualsevol de les convocatòries del CLUC que es facin entre l’1 de setembre de 2014 i el 31 de desembre de 2015.
Sol·licituds a l'AGAUR fins al 30 de gener de 2016.

Modalitat Bpots recuperar fins a 350 € per haver fet i superat cursos d’anglès, alemany, italià o francès de nivell B1, B2.1 o B.2.2 en alguna de les universitats catalanes, l’Escola Oficial d’Idiomes (EOI) o l’Institut Obert de Catalunya (IOC) en el període comprès entre l’1 de setembre de 2014 i el 15 de febrer de 2016. La superació del nivell en aquest període és requisit per a estudiants de nivell B1 que vulguin optar a properes convocatòries per fer el curs B2.1.
Sol·licituds a l'AGAUR fins al 29 de febrer de 2016.

Modalitat C: si tens una beca Equitat de 2014 en un tram 1 o una beca General de 2014, pots obtenir fins a 350 € per haver fet i superat un curs d’anglès, alemany, italià o francès de nivell A2, B1, B2.1 o B.2.2 en alguna de les universitats catalanes, l’Escola Oficial d’Idiomes (EOI) o l’Institut Obert de Catalunya (IOC), entre l’1 de setembre de 2014 i el 15 de febrer de 2016. La superació del nivell en aquest període és requisit per a estudiants de nivells A2 i B1 que vulguin optar a properes convocatòries d'ajuts per fer cursos B1 i B2.1 respectivament. En aquest cas, no cal que esperis a haver superat el curs per demanar l’ajut.
Sol·licituds a l'AGAUR: fins al 31 d'octubre de 2015.

Les sol·licituds de les tres modalitats s’han d’emplenar per via electrònica a través de l’Oficina Virtual de Tràmits de la seu corporativa de la Generalitat de Catalunya.

Si ets estudiant de nou accés, beneficia’t de l’oportunitat d’obtenir aquest ajut econòmic per millorar el teu nivell de llengües. UAB Idiomes t’hi ajuda amb una oferta formativa a l’abast!