Vés al contingut principal

Sessió extraordinària del Claustre de la Universitat Autònoma de Barcelona

13 març 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El dimecres 15 de març pròxim, a les 8.30 hores en primera o a les 9.00 hores en segona convocatòria, tindrà lloc una sessió extraordinària i monogràfica del Claustre de la Universitat Autònoma de Barcelona sobre l'arquitectura de titulacions.
Claustre de la UAB
El Claustre s'iniciarà amb l'aprovació de l’acta de la darrera sessió. A continuació, es tractarà el punt únic sobre l’arquitectura de les titulacions a la UAB. Es presentarà el document marc, es debatrà sobre el document i les esmenes presentades i s'aprovarà, si escau, el document marc.
El Claustre finalitzarà amb un torn obert de paraules.

L’equip de govern, per tal de definir l’arquitectura de titulacions de la UAB, va iniciar un procés de debat participatiu que permetés incorporar la visió de tots els col·lectius implicats (PDI, PAS i alumnat). Un cop finalitzats els debats als centres, es va demanar als seus responsables que fessin arribar al Vicerectorat de Programació Acadèmica i Qualitat un document amb les conclusions. El document-marc "L’arquitectura de titulacions a la UAB" s’ha elaborat a partir dels documents de conclusions del debat als centres.

Dins de