Vés al contingut principal

Sergio Porcel parla sobre la pobresa a la metròpoli de Barcelona

03 feb. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El proper 17 de febrer, el sociòleg Sergio Porcel parlarà de la desigualtat social i la pobresa a la metròpoli de Barcelona en aquesta conferencia en línia organitzada per AmicsUAB.

Imatge aèrea de Barcelona

El dimecres 17 de febrer a les 19 h es durà a terme a través de la plataforma YouTube la conferència que té com a títol "Desigualtat social i pobresa a la metròpoli de Barcelona". L'associació AmicsUAB és l'organitzadora d'aquesta xerrada on intervindrà Sergio Porcel, cap de l’àrea de cohesió urbana i urbana de l'Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB).

Porcel es va llicenciar en Ciències Polítiques i Sociologia a la Universidad de Granada, va cursar el Màster en Tècniques d'Investigació Social Aplicada i és doctor en sociologia. Treballa des de l'any 2005 a l’IERMB, on ha realitzat diversos estudis sobre les condicions de vida de la població metropolitana i sobre les dinàmiques d'estructuració socioresidencial i els seus efectes en termes de cohesió social. Les seves línies de recerca s'enfoquen principalment en l'àmbit de la sociologia urbana, l'estudi de l'estratificació social, la desigualtat i la pobresa i en els mètodes d'investigació social.

Moderarà la xerrada Adrià Martín, director de la biblioteca de Rubí. Està previst que la conferència es dugui a terme a través de YouTube a causa de la situación sanitària actual, però si les noves mesures ho permeten l'acte es celebrarà a la biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí. Cal confirmar assistència a través dels següents canals: www.amicsuab.cat / amics@uab.cat / 93 581 14 90.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Reducció de les desigualtats