Vés al contingut principal

Seminari de Grups de Recerca en Turisme de Catalunya: De la cultura turística a la indústria basada en l'experiència

01 set. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El proper divendres 16 de setembre a les 9:30 es durà a terme el primer seminari de Grups de Recerca en Turisme de Catalunya a la Sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres.
Seminari Turisme a Catalunya

La recerca acadèmica al voltant del tema del turisme aglutina, avui en dia, mes d’una vintena de grups de recerca només al territori català. Amb l'objectiu de conèixer de primera mà l'estat de la recerca al nostre país, el 16 de setembre es durà a terme un seminari on cadascun dels grups presentaran les seves línies de recerca. Amb aquesta trobada es pretèn cercar sinèrgies i copsar els reptes que presenta la disciplina en els propers anys.

Dins de la trobada es preveu la realització d’una sessió de networking que permetrà intercanviar impressions amb els grups de recerca de la resta d’universitats.

En cas d’estar interessats/des en participar, el Grup de Recerca o l’investigador/a no adscrit a cap grup, es imprescindible fer la inscripció enviant un correu a: monica.molina@uab.cat.

Dins de