Vés al contingut principal

Seleccionats dos titulats de la UAB per participar en l'Imagine Express 2017

04 feb. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Josu Rubio, Màster en Enginyeria Informàtica per la UAB i guanyador de la Startup Lab UAB 2016, com a developer, i Montserrat Marín, metgessa per la UAB-UPF, com a business, són els dos UAB “Dreamers” que pujaran al tren Barcelona-París-Londres, on es durà a terme aquest concurs, del 24 al 27 de febrer.
IMG_dreamers_2017
Els organitzadors d'Imagine Express ja han seleccionat dos "Dreamers" de la UAB per participar en l'edició 2017 d'aquest concurs, que potencia el talent emprenedor jove i que compta amb el suport de la UAB i del seu Consell Social a través del Programa UAB-Emprèn.

Josu Rubio, Màster en Enginyeria Informàtica per la UAB i guanyador de la Startup Lab UAB 2016 amb el projecte Wannajob, ha estat seleccionat en la categoria de developer. Wannajob és una app de tipus marketplace que posa en contacte usuaris que ofereixen petites feines amb altres que volen fer-les a canvi d’una retribució.

Montserrat Marín, Grau en Medicina en titulació conjunta per la UAB i la UPF, ha estat seleccionada com a business. Marín també és comunicadora digital i dietista-nutricionista, fet que li permet combinar els seus coneixements en el desenvolupament de solucions en el camp de la salut digital.

Imagine Express 2017 convida els participants a desenvolupar, en equips de tres integrants, una aplicació mòbil adreçada als sectors estratègics de la salut, l'aigua, el fintech o les smart cities.

Les idees es presentaran a Londres, on s'escollirà el millor equip de cada categoria: els quatre rebran finançament i mentoratge per desenvolupar el seu projecte. Durant el viatge de tornada a Barcelona, els projectes guanyadors es constituiran en empresa i, ja a la capital catalana, també seran presentats al Mobile World Congress abans d'instal·lar-se en incubadores de la ciutat.

Dins de