Vés al contingut principal

Segona xerrada del cicle “Cuidem-nos a la UAB” de la mà de la professora Sara Moreno

16 nov. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

És la crisi de la COVID-19 una oportunitat per repensar el treball de cura? Aquesta és la pregunta que tractarà de respondre i analitzar la professora de Sociologia de la UAB, Sara Moreno, el dijous, 19 de novembre, en la que serà la segona xerrada del cicle "Cuidem-nos a la UAB".

Sara Moreno

El proper dijous, 19 de novembre, la professora de Sociologia Sara Moreno, pronunciarà, a les 13 h., la xerrada "La crisi de la COVID-19, una oportunitat per repensar el treball de cura?" dins el cicle de xerrades “Cuidem-nos a la UAB”, que es va iniciar amb la xerrada que va fer el passat mes la professora i sociòloga María Jesús Izquierdo.

Sara Moreno – professora de sociologia especialitzada en l’anàlisi del treball, el temps i la vida quotidiana, amb especial atenció a les desigualtats socials, el benestar i les polítiques públiques i Vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat de 2016 a 2020 – analitzarà l’impacte que ha tingut la crisi del coronavirus en els treballs de cura i les perspectives de replantejar-los que s’obren a partir d’ara. La xerrada podrà seguir-se en directe a www.uab.cat/festamajor i es podran fer preguntes en el canal d’Instagram @comunitatuab

Aquestes xerrades s’emmarquen en el lema de la FMUAB 2020 “Cuidem-nos a la UAB”, que posen de manifest la rellevància que prenen les cures en un context de crisi on s’evidencia la vulnerabilitat, la fragilitat i la dependència de les persones i on es posa en qüestió la creença de que som éssers autònoms i autosuficients.

El 29 d’octubre es va iniciar el cicle –on tres generacions de sociòlogues parlen sobre la importància de les cures en un context de crisi sanitària com l’actual –, amb la conferència inaugural de la FMUAB “L’ensenyança del coronavirus: Una refundació de la societat fonamentada en la cura”, a càrrec de la professora María Jesús Izquierdo.

Per seguir en directe la conferència: www.uab.cat/festamajor

Es podran fer preguntes en el canal d' Instagram @comunitatuab

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible