Vés al contingut principal

Santiago Guerrero és nomenat delegat per al Campus de Sabadell

21 feb. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Santiago Guerrero és professor titular del Departament d'Empresa. Imparteix docència en les matèries de Finances Empresarials i Direcció Estratègica de l'Empresa en la Facultat d'Economia i Empresa. Anteriorment va ocupar diferents càrrecs de responsabilitat a la Universitat.
Santiago Guerrero Boned
Santiago Guerrero assumeix, des de l'1 de febrer, el càrrec de delegat de la rectora per al Campus de Sabadell. Guerrero és professor titular del Departament d'Empresa i imparteix docència en les matèries de Finances Empresarials i Direcció Estratègica de l'Empresa en la Facultat d'Economia i Empresa. També és docent en diversos màsters i postgraus relacionats amb la Direcció Financera de l'Empresa. Les seves línies de recerca principals són les finances, la creació d'empreses i el finançament de les universitats.

Guerrero va ocupar diferents càrrecs de responsabilitat a la Universitat entre el 2002 i el 2013. Va ser director de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials de Sabadell, vicerector d’Economia, vicerector d'Organització i Fundacions, director general de la Fundació UAB i gerent de la UAB.

Aquesta nova figura respon a la voluntat de l’Equip de Govern d’impulsar el campus de Sabadell i de donar resposta a l’interès que està mostrant la ciutat.

Dins de