Vés al contingut principal

S'obre la convocatòria de sol·licituds d’ajuts per a la participació estudiantil

22 gen. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Queda oberta fins al 24 de febrer la convocatòria d'ajuts destinada a les associacions i consells d'estudiants per a fomentar la participació de l'alumnat  a la vida universitària de la UAB. La dinamització del campus, la promoció de la igualtat d’oportunitats i el treball en xarxa seran els criteris que es valoraran per l’atorgament de les subvencions.

Ajuts_Collectius

La UAB obre aquest 25 de gener la convocatòria d’ajuts dirigida a les associacions d’estudiants inscrites a elDirector i els consells d'estudiants. Les sol·licituds es poden realitzar fins al pròxim 24 de febrer.

La dotació pressupostària és d’un total de 12.500 €, ara bé la quantia màxima per a cadascun dels col·lectius beneficiaris és de 1.500 €. Cal tenir en compte també que per a cada activitat s’atorga bé fins al 70% del pressupost total o bé 600 €, i que cada col·lectiu rebrà ajuts, com a màxim, per a tres sol·licituds. La dinamització del campus, la promoció de la igualtat d’oportunitats i el treball en xarxa seran els criteris que es valoraran per l’atorgament de les subvencions.

Per tal de formalitzar la sol·licitud, les associacions i consells hauran d’omplir el següent formulari amb les dades pertinents, i a més, argumentar perquè l’activitat per la qual se sol·licita l’ajut compleix amb els criteris específics de les bases reguladores. El lliurament de la documentació es pot realitzar de tres formes: presencialment, al Registre de la UAB; per correu certificat, a l’adreça postal del Registre General de la UAB; en format electrònic, al Registre electrònic.

La comissió d’avaluació estarà formada per la vicerectora d'Alumnat i Ocupabilitat, Isabel Galán; dos membres de l’equip tècnic de la Unitat de Dinamització Comunitària, l’estudiant representant dels col·lectius en la comissió permanent del CEUAB i dos representants de col·lectius de la Coordinadora de elDirectori.

Es transferirà el 60% de la subvenció en el moment de la resolució —sempre que s'hagi lliurat la documentació necessària per a fer el pagament— i el restant en el moment de la justificació —sempre que s'hagin justificat adequadament les despeses de cada activitat—. La resolució es farà pública el 15 de març.

Per a consultar tota la informació en relació amb la convocatòria es pot consultar la pàgina web de Dinamització Comunitària.

Dins de