Vés al contingut principal

S’acosten les eleccions de representants d’estudiants al Claustre de la UAB

05 nov. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El termini de presentació de candidatures d’estudiants per les eleccions del Claustre de la UAB estarà obert del 5 al 14 de novembre.
pren paraula
El sector d’estudiants aporta 90 membres dels 300 que formen el Claustre de la UAB.
El proper més de desembre de 2014 es realitzaran les eleccions de representants d’estudiants al Claustre de la UAB d’acord amb el que estableixen els Estatuts de la Universitat. El Claustre de la UAB és el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària i és l’encarregat de conèixer i debatre les línies generals de la política de la Universitat.

El Claustre està integrat pel rector, la secretària general, el gerent i 300 claustrals representants dels diversos sectors de la comunitat universitària, sent el sector dels estudiants el segon que més n’aporta. Aquest fet posa de manifest la rellevància dels estudiants en el Claustre de la UAB, i reivindica la importància de les eleccions que tindran lloc el proper desembre.

Dins de