Vés al contingut principal

Recuperació parcial de la paga extraordinària de 2012

10 nov. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
En aplicació del Decret Llei 4/2016, la Universitat Autònoma de Barcelona abonarà al personal un 20,77 % de l'import que es va deixar de percebre, de la paga extraordinària del mes de desembre de 2012.
Recuperació parcial de la paga extra 2012
El Govern de la Generalitat de Catalunya va decretar, a la sessió del 21 de juny de 2016 (Decret Llei 4/2016), la recuperació parcial de la paga extraordinària i addicional del mes de desembre de 2012, en els termes i criteris establerts a l’Acord de Govern GOV/33/2015.

En aplicació d’aquest decret, la UAB abonarà al seu personal un 20,77% de l’import que es va deixar de percebre de la paga extraordinària del mes de desembre de 2012. La devolució es farà efectiva a la nòmina de novembre de 2016, per a tot el personal actiu (capítol I i capítol VI).

Al personal que no està en actiu actualment se li farà efectiva la devolució el mes de desembre, d'acord amb els criteris següents:
  • El personal no actiu al qual se li va abonar, el maig de 2015, una part de la paga extraordiànaria del mes de desembre de 2012, se li farà l'abonament d'ofici, sense que sigui necessari que ho sol·liciti. En cas que hagi canviat de compte corrent, ho haurà de notificar enviant un correu a nomines@uab.cat.

• El personal no actiu al qual no se li va fer l'abonament a la nòmina el maig de 2015 haurà de sol·licitar la devolució de la paga extraordinària del mes de desembre de 2012 a través del següent formulari electrònic. El termini per sol·licitar la devolució finalitzarà el dilluns 5 de desembre.

Per a qualsevol dubte, les persones interessades poden posar-se en contacte amb la Unitat de Nòmines i Seguretat Social, enviant un correu electrònic a  nomines@uab.cat

Dins de