Vés al contingut principal

Quart cicle d'activitats setmanals del Campus Sostenible i Saludable

07 feb. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Seguint amb els objectius del Campus Saludable i Sostenible, el proper 14 de febrer iniciem el quart cicle d’activitats setmanals saludables i sostenibles relacionades amb les 12 línies estratègiques del Pla Campus SiS 2018-2022 i amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

IMG_campus_uab_CampusSIS

Com en les anteriors edicions, setmanalment es tractaran, des del 14 de febrer fins el 27 de maig, temes relacionats amb l’activitat física, l’alimentació saludable, el benestar emocional, els residus, l’energia o la mobilitat, entre d’altres. Aquestes activitats s'oferiran en format presencial i/o virtual i seran obertes i gratuïtes per a tota la comunitat universitària.

El 15 de febrer reprenem les activitats de Ioga, Zumba, Body Combat i Tai-txi a l’Espai SiS de l’Eix Central (inscripció al formulari següent).

El dimarts 15 tindrà lloc la conferència Sostenibilitat en l'edificació (inscripció al formulari següent). Aquesta sessió està orientada a iniciar l’oient en els conceptes bàsics de la sostenibilitat al sector de l’edificació.

A partir del divendres 24 de febrer i l'últim divendres de cada mes, de 16 h a 19 h, tindrà lloc l’activitat El Tercer Temps. Grups de trobada i coaching adreçada als doctorands i al personal investigador en formació - PIF (inscripció al formulari següent).

Informeu-vos d'aquestes activitats i de totes les que farem setmanalment al web de Responsabilitat social universitària i al compte de Twitter @rsuUAB.

Per a qualsevol consulta podeu escriure a campus.sis@uab.cat.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Salut i benestar