Vés al contingut principal

Publicat el número guanyador del sorteig de la integració tarifària del mes de desembre

22 gen. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El número identificatiu de la targeta guanyadora del sorteig de la integració tarifària del mes de desembre és el 29.627.340. Correspon a una validació realitzada amb una T-10 de 2 zones, a la LÍNIA 4, el dia 04 de desembre, a les 16:56h.
IMG-BUS-UAB-articulat
Aquest número és el que es troba a la part davantera de la targeta en diferents posicions, en funció del tipus de títol de transport. Disposeu d’aquest enllaç amb exemples de localització del número.

Si aquest número és el de la teva targeta, has de portar-la a la Unitat de Planificació i Gestió de la Mobilitat de la UAB, a la tercera planta de l’edifici de la Biblioteca d’Humanitats, demanant hora prèviament al correu mobilitat@uab.cat, i recollir el teu premi: una targeta regal de La Maquinista de 200€.

Cal tenir en compte que no es podrà recollir el premi sense la targeta. Si passats 10 dies hàbils des de la data de publicació d’aquesta notícia, el premi no és reclamat, es procedirà a realitzar el sorteig de nou.

Validar no vol dir pagar

Per poder participar en aquests sortejos mensuals, només cal que validar la targeta de transport públic en pujar i/o al baixar del bus i guardar-la encara que s’hagin esgotat els viatges o la targeta hagi caducat ja que cal lliurar-la per verificar el número i recollir el premi.

L’autobús de la UAB continua sent gestionat íntegrament per la Universitat i és gratuït. La vostra col·laboració en la validació, que no implica cap cost afegit, ajuda a la UAB a recuperar part dels diners invertits per a la millora de la mobilitat al Campus.

Dins de