Vés al contingut principal

Procediment per comunicar l'adhesió a la jornada de vaga convocada per al 9 de març

08 març 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Comitè de Vaga ha determinat el procediment per tal de computar l'adhesió a efectes retributius i de cotització a la Seguretat Social del personal de la UAB.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
La Gerència ha rebut avui l’ordre de 6 de març del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, amb l’Ordre TSF / 2017 per la qual informa de la convocatòria de vaga per a demà 9 de març, presentada per les seccions sindicals CCOO, UGT, STEs-I i CGT i que afecta a tots els treballadors públics en tots els nivells educatius de les administracions educatives de l’estat, de les comunitats autònomes, de les administracions locals, de l’Administració educativa en el servei exterior i les universitats públiques, així com al personal docent i no docent de l’ensenyament privat sostingut totalment o parcialment amb fons públics, en tots els nivells educatius.

El Comitè de Vaga reunit aquest matí, ha acordat que el control de presència de vaga es farà excepcionalment mitjançant la manifestació expressa d’adhesió a la vaga, a través del sistema de control horari, o bé, per a aquell personal que no fitxa, a través d’un correu electrònic adreçat a u.relacions.laborals.gestio.personal@uab.cat. El termini per fer aquesta comunicació és fins el dia 10 de març.

Dins de