Vés al contingut principal

Primo Muñoz inaugura el curs 2016-2017 de la EUTDH de la UAB

05 oct. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La classe magistral titulada "El sector hoteler i el turisme actual" serà pronunciada per Primo Muñoz, director general del Iberian Peninsula & France at Hilton Worldwide, de la cadena hotelera Hilton Worldwide, una de les més importants dins del sector hoteler i el turisme més exclusiu.
Inauguració de l'Escola de Turisme
El proper 10 d'octubre, el saló Lluís Vives de l'Hotel Campus acollirà a les 12 h l'acte d'inauguració de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB. La lliçó magistral titulada "El sector hoteler i el turisme actual" serà pronunciada per Primo Muñoz, director general del Iberian Peninsula & France at Hilton Worldwide, de la cadena hotelera Hilton Worldwide. L'acte serà presidit per Margarita Arboix, rectora de la UAB, i Maria Noguera, directora de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.

Primo Muñoz va ser nomenat director general de l’àrea de la península Ibèrica i França l’any 2013 per la seva amplia experiència en el sector i el seu coneixement del mercat hoteler de França, Espanya i Portugal. Treballador de Hilton Worldwide des de 1977, quan va començar com a recepcionista al Hilton de París, Muñoz va anar ascendint ràpidament dins de la cadena fins a arribar a ser director del Hilton París Charles de Gaulle Airport, director al Hilton Barcelona i director al Hilton París.

Dins de