Vés al contingut principal

Primera trobada del Programa Mentor

07 set. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Ja s’han conegut els participants del programa mentor del 1r semestre del curs 2018/2019.
Mentor 2018
Els mentors del primer semestre del curs 2018/2019 porten en contacte amb els estudiants internacionals des del mes de juliol, però dilluns va ser la primera trobada a la UAB i ja s’han pogut conèixer personalment. El Programa Mentor facilita l’estada dels estudiants internacionals a la UAB amb el suport d’estudiants locals que els ofereixen un acompanyament durant la seva estada d’intercanvi. Aquest suport facilita la seva integració al món acadèmic, social i cultural de la UAB, així l’estada dels estudiants a la universitat és molt més profitosa.

Per una altra banda els estudiants locals tenen l’oportunitat de conèixer altres cultures, practicar llengües, conèixer estudiants de molts països diferents i donar a conèixer la seva cultura i la seva llengua als estudiants que han triat la UAB com a universitat on viure la seva experiència d’intercanvi.

Durant tot el semestre els mentors estan en contacte amb els estudiants internacionals, organitzen trobades i participen en altres activitats com els International Welcome Days o el Tàndem.

Dins de