Presentació dels plans estratègics de comunicació dels alumnes del màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional
El dimarts 12 de febrer, en sessió pública i a la Sala de Graus de l’Escola de Postgrau, els alumnes de la 24ena edició del màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional presentaran els plans de comunicació que han elaborat per empreses i institucions reals.

El dimarts 12 de febrer, en sessió pública i a la Sala de Graus de l'Escola de Postgrau, la comissió avaluadora del màster valorarà els plans estratègics dels alumnes de la 24a edició. Durant el mateix mes, els alumnes de la modalitat virtual iniciaran el disseny i l'elaboració dels seus plans, que seran presentats al juny.
El programa està orientat a l'especialització professional, sent referent en la formació i capacitació de directors i directores de comunicació. De fet, investigacions periòdiques de seguiment dels alumnes que han finalitzat el màster indiquen que el 95.2% dels titulats/es estan en actiu i més del 75% treballen en l'àmbit de la comunicació.
Així, la UAB s'ha consolidat com una de les millors universitats en el sector. D'acord amb els rànquings és la segona millor universitat de l'estat espanyol en l'àmbit i se situa entre les 30 millors a escala europea.
El màster, fruit de la seva llarga trajectòria, ja supera els 900 titulats. A més, gaudeix d'alumnes de molt diversa procedència, destacant-se els espanyols i els llatinoamericans.
Els que vulguin optar a les últimes places en el màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional Online poden fer-ho a través de la web.
Més informació:
Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (online)
Més màsters oficials de comunicació i periodisme
Més màsters i postgraus de comunicació i periodisme