Vés al contingut principal

Obertes les inscripcions per a l'expedició Tahina-Can a Colòmbia

09 feb. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Tahina-Can és un projecte de periodisme de viatges obert a joves universitaris de tota Espanya, de qualsevol universitat i disciplina. Compta amb un total de 35 places, de les quals en queden 10 disponibles fins el 14 de febrer.
Imatge Tahina- Can 2017
L'expedició Tahina-Can, organitzada pel Gabinet de Comunicació i Educació del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la UAB, ha presentat la seva XII edició, que tindrà lloc a Colombia. Els participants assistiran a seminaris i debats, i faran visites a universitats, centres d'estudis i institucions amb l'objectiu de conèixer en profundidat el país, posant èmfasi en el procés de pau en el qual està immers.

El projecte Tahina-Can està destinat a fomentar l'interès de la comunitat universitària per la cultura i els costums del país visitat. D'altra banda, neix amb la intenció d'establir lligams de cooperació entre universitaris espanyols i els estudiants, institucions i mitjans de comunicació dels països a visitar.

El viatje es presenta com una aventura d'exploració, descobriment i aprenentatge, on els estudiants coneixeran les característiques fonamentals de la llegenda, la història, la comunicació, el folklore i la naturalesa de Colòmbia.

Els participants recorreran diferents punts de la geografia colombiana com Bogotá, Cartagena de Indias o Ciudad Perdida, del 21 de juny al 1 de juliol. Ho faran dividits en equips de televisió, premsa, ràdio i fotografia, que treballaran en la cobertura informativa de cada jornada de viatge.

"Colòmbia: Homenatge a la Pau. En busca de la Ciutat Perduda" representa la XII edició de Tahina-Can. Mèxic, Xile, Tailàndia, República Dominicana, Perú o l'Uzbekistan són alguns dels països visitats en expedicions anteriors.

Dins de