Vés al contingut principal

Noves activitats d'orientació professional en línia, gratuïtes, per a l'alumnat de la Facultat de Psicologia

01 abr. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Organitzades amb el Servei d'Ocupabilitat i Barcelona Activa, les sessions proporcionaran, a les persones estudiants, eines, recursos i competències per ajudar-les a fer el salt al món laboral. Els temes tractats seran l'entrevista de selecció i la gestió de la incertesa en temps de canvi.

Entrevista de treball

El Servei d’Ocupabilitat de la UAB continua oferint activitats formatives gratuïtes per impulsar la inserció laboral de l’alumnat. Gràcies a la seva aliança amb Barcelona Activa ha organitzat un nou cicle de sessions, que es faran en línia (a Microsoft Teams) durant les properes setmanes.

Les temàtiques han estat escollides per les Facultats i Escoles de la UAB per a complementar els plans d’estudis de les seves persones estudiants, malgrat totes les activitats estan obertes a tot l'alumnat de la Universitat.

Per tal d’accedir a les sessions, abans caldrà que l’alumnat es registri a la Plataforma de Barcelona Activa en aquest enllaç. Un cop fet això, haurà de fer clic sobre les sessions escollides en el llistat inferior i inscriure’s amb el codi UABACTIVA. Finalment, rebrà un enllaç per connectar-se a les reunions corresponents de Microsoft Teams.

Programació d'activitats per a la Facultat de Psicologia
Activitat Data Hora Centre organitzador
Entrevista de selecció. Com superar l'entrevista amb èxit 07/04/2022 De 15.00 a 17.00 h Facultat de Psicologia
Gestió emocional. Gestió de la incertesa en temps de canvi 21/04/2022 De 16.30 a 18.30 h Facultat de Psicologia