Vés al contingut principal

Nova sessió del Fòrum de Delegats!

03 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Fòrum de delegats és un espai de formació, informació i debat; un conjunt de càpsules formatives amb una durada màxima de 90 min. i dedicades a diferents temàtiques d’interès.
Foto IIª Trobada delegats

El Fòrum de delegats és un espai de formació, informació i debat adreçat a tots els delegats i delegades de grup acadèmic de la UAB. A la Jornada de delegats de desembre de 2015, els delegats i delegades assistents van manifestar la necessitat d'un espai de trobada regular per poder debatre i enfortir els vincles entre els delegats de les diverses facultats de la UAB.

El Fòrum de Delegats és, doncs, un conjunt de càpsules formatives amb una durada màxima de 90 min. i dedicades a aquelles temàtiques que els delegats i delegades van valorar interessants en l'enquesta d'avaluació de la darrera Jornada.

A la sessió de dijous 25 de febrer hi van assistir 14 delegats i delegades de diferents titulacions i plegats van aprofundir sobre les tasques de la figura del delegat intercanviant experiències d’èxit o problemàtiques habituals. A partir d’aquestes experiències, es va perfilar la figura del delegat com a dinamitzador de grups, mediador i el principal interlocutor entre la classe i diferents agents. A més a més, es va dibuixar el delegat com un node d’unió entre diferents punts de la facultat i la universitat, com per exemple el grup classe, el deganat, el coordinador de titulació, el docent, el consell d’estudiants, etc.

Com a fruit de la trobada, s’han ampliat les FAQs per a delegats i delegades a partir dels dubtes que allà hi van sorgir.

La propera sessió, serà el dilluns 14 de  març a les 15.30h i el divendres 18 de març a les 12.30h a l’Àgora (edifici R) i els delegats i delegades tindran l’oportunitat d’aclarir tots els dubtes sobre les beques, quines i hi ha i com funcionen.

Dins de