Vés al contingut principal

Nova oferta del programa Campus Rural per fer pràctiques remunerades a Sort, al Pallars Sobirà

28 abr. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Adreçada a l'alumnat de Psicologia i d'Educació Social, es tracta d'una estada al Servei de Club Social Pallars, un espai d'activitats socials per a persones amb un trastorn mental sever. L'oferta estarà disponible a NEXUS amb ID 31121 fins el proper 8 de maig.

Sort
Sort (Pallars Sobirà)

L'estada tindrà una durada de 450 hores i es desenvoluparà de l'1 de juliol al 30 d'octubre, de dilluns a divendres, de 9.00 a 15.00 h. La remuneració en brut serà de 8,34 €/hora, és a dir, d'uns 1.000 €/mes. Hi poden optar totes les persones estudiants de la UAB dels graus de Psicologia i d'Educació Social que compleixin els requisits per fer pràctiques durant l’actual curs acadèmic 2021-2022 i que resideixin a menys de 20 km de Sort durant l'estada.

El criteri de selecció i ordenació de candidatures serà la nota mitjana d’expedient a data de 15 d’octubre de 2021.

La inscripció a l'oferta és oberta fins el 8 de maig a NEXUS, on està disponible amb l'ID 31121 i el nom Programa Campus Rural - SMC Terres de Lleida, Coordinadora Entitats. Servei de Club Social Pallars.

El Programa Campus Rural és una iniciativa del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, en col·laboració amb el Ministeri d'Universitats i les universitats públiques espanyoles, que permet fer pràctiques externes en municipis de menys de 5.000 habitants en zones rurals amb problemes de despoblació de qualsevol comunitat autònoma de l'Estat espanyol.

Dins de