Vés al contingut principal

Nova guia per als àmbits de la UAB que acullen estudiants en pràctiques extracurriculars

05 feb. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El Servei d'Ocupabilitat ha creat un apartat web que serveix de guia als departaments, àrees o serveis, entre altres, que volen incorporar estudiants en estada de pràctiques acadèmiques externes en la modalitat extracurricular. S'hi detallen totes les condicions i els passos a seguir.

Imatge Convenis UAB

El Servei d'Ocupabilitat gestiona les estades de pràctiques extracurriculars a la mateixa UAB, amb la col·laboració de la Unitat de Personal Acadèmic (UPAC) per a la tramitació de les altes a la Seguretat Social i el pagament dels ajuts a l'estudi.

Per tal d'oferir suport als àmbits de la Universitat que volen acollir estudiants en aquesta modalitat de pràctiques, el Servei d'Ocupabilitat ha incorporat un nou apartat al seu web, que funciona com una guia completa de tot el procés: des del registre a NEXUS fins a l'informe final de les pràctiques, passant per la publicació de les ofertes i la formalització del conveni. Així doncs, s'hi detallen totes les condicions i els passos a seguir. Cal destacar també l'espai de Preguntes freqüents, que recull la major part dels dubtes que es puguin plantejar.

La UAB facilita estades formatives a les seves persones estudiants dins de diversos àmbits de la mateixa Universitat per tal que incrementin les seves competències i habilitats professionals i així poder millorar el seu currículum vitae.

Dins de