Vés al contingut principal

Nous estatuts de la Fundació Alumni

21 nov. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB ha modificat els estatuts de la Fundació Alumni i Amics de la UAB, que passa a dir-se Fundació Alumni UAB, amb l'objectiu de fomentar la relació amb les persones i col·lectius vinculats a la Universitat per relacions anteriors (alumni). Per altra banda, s'ha fet pública una convocatòria per a ser director/a d'aquesta Fundació.
Logo Alumni UAB
El Consell de Govern i el Consell Social de la UAB han aprovat  el canvi del nom i la modificació dels estatuts de la Fundació Alumni i Amics de la UAB, que passa a dir-se Fundació Alumni UAB. Segons recull els nous estatuts, l’objectiu d’aquesta serà fomentar la relació amb les persones i col·lectius vinculats a la Universitat per relacions anteriors (alumni) a partir de l’organització d’activitats, la prestació de serveis i la creació d’espais comuns de debat i reflexió. La Fundació té també per objecte promoure la captació de recursos per a la UAB i el mecenatge.

En concret, a fi de dur a terme els seus objectius, la Fundació desenvoluparà, entre altres, les següents activitats: promoure i facilitar l'accés a la formació continuada; fomentar l’ocupabilitat per tal de facilitar el desenvolupament professional; dinamitzar i potenciar la xarxa alumni com un espai de contacte per compartir experiències professionals; oferir recursos i afavorir el vincle amb la UAB; oferir serveis i activitats socioculturals; captar recursos i mecenatge per a la UAB; dur a terme les accions; i gestionar els serveis que la Universitat Autònoma de Barcelona li encomani, sempre que responguin als objectius enunciats.

En relació a la nova Fundació Alumni, s’ha procedit a la convocatòria de director/a d’aquesta, que tindrà les següents funcions i responsabilitats: impulsar i dirigir l’execució de les polítiques i les accions destinades als Alumni; exercir la direcció del seu personal i el control pressupostari de la Fundació; planificar, executar i promoure iniciatives adreçades al col·lectiu Alumni; coordinar les accions pròpies de la Fundació Alumni UAB amb els centres i resta de serveis de la UAB; potenciar i coordinar les xarxes Alumni de la UAB, tant a nivell nacional com internacional; i impulsar acords de col·laboració i convenis amb altres institucions i entitats del seu àmbit. Per a més informació, es pot consultar la convocatòria, que finalitza el 27 de novembre pròxim.

Dins de