Vés al contingut principal

Neuromed presenta les seves conclusions

09 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El projecte europeu Neuromed organitza divendres, 19 de juny, en l’Edifici Eureka, la seva jornada de tancament, per tractar diferents aspectes de les malalties neurodegeneratives i noves aproximacions metodològiques per abordar-les.
Projecte europeu Neuromed
La jornada de tancament i conclusions, sota el títol “A Multidisciplinary Focus Into Neurodegenerative Disorders”, reunirà investigadors i científics amb professionals del sector biomèdic per discutir, col·laborar i treballar sobre els resultats assolits per Neuromed.

Aquest consorci europeu es va crear fa un any per dissenyar molècules, fàrmacs i eines de diagnòstic precoç per a tres malalties neurodegeneratives: la malaltia de Pàrkinson i dues patologies rares, la fenilcetonuria i la amiloïdosi associada a la proteïna TTR.

Salvador Ventura, investigador de l’Institut de Biotecnologia i Biomedicina Vicent Villar Palasí (IBB) i professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular, ha coordinat la recerca sobre la malaltia de Pàrkinson, juntament amb el grup de Recerca de Plegament de Proteïnes i Malalties Conformacionals de la Universitat.

La trobada és oberta a la comunitat científica, però es requereix inscripció prèvia abans de 15 de juny, mitjançant un correu electrònic a yvergara@fibi.es

Notícia relacionada: La UAB investigarà el diagnòstic precoç del Pàrkinson dins del projecte Neuromed

Dins de