Vés al contingut principal

Namaste organitza la xerrada “La ciència de la meditació”

09 des. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El proper dia 10 de desembre tindrà lloc la xerrada “La ciència de la meditació” a la Sala d'Actes de l’Àgora a les 12:30h . La xerrada és organitzada pel col·lectiu Namastè, que porta ja tres anys donant a conèixer a la UAB els beneficis del ioga pel cos i la vida en general.
meditacio
El proper dia 10 de desembre tindrà lloc la xerrada “La ciència de la meditació” a la Sala d'Actes de l’Àgora a les 12:30 h. La xerrada és organitzada pel col·lectiu Namaste, que porta ja tres anys donant a conèixer a la UAB els beneficis del ioga pel cos i la vida en general, promovent la pràctica d’aquest esport a la universitat.

La ciència de la meditació” anirà a càrrec de Sergi Alonso, professor de meditació, i comptarà amb la presència com a ponent d’Emmanuel Serrano, investigador de la UAB i practicant habitual de meditació. La xerrada tindrà forma de taller i s’espera l'activa col·laboració dels assistents. Els ponents volen clarificar què diu la ciència respecte a la meditació, quins són els beneficis que la medicina atribueix a aquesta disciplina i quines són les darreres investigacions al respecte. A més a més, Sergi Alonso farà una meditació guiada perquè les persones interessades coneguin la pràctica i no només la teoria.

L’objectiu de la xerrada, a més a més d'apropar a la gent els beneficis del ioga i la meditació, és constituir un grup estable a la UAB per a practicar-los. Es consolidi o no, cada divendres a les 14:15 h el col·lectiu Namastè  continuarà oferint classes a l’edifici de l’Àgora, obertes a tothom.

Dins de