Vés al contingut principal

Moure’s per la UAB de forma sostenible té premi

19 març 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
SetmanaMobilitat2017
La UAB obre un any més el repte Mou-te per la UAB, dirigit a tota la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) i organitzat per la Unitat de Planificació i Gestió de la Mobilitat (UPGM). L’objectiu del desafiament és incentivar els desplaçaments sostenibles amb origen o destinació a la UAB així com els que es realitzen dintre del campus (caminant, en bicicleta, en patinet, en transport públic col·lectiu, compartint cotxe, etc.).

A través de l’aplicació mòbil Ciclogreen (disponible per Android i iOS), es comptaran els quilòmetres recorreguts de forma sostenible, entre el 12 de març i el 12 d'abril, per les persones participants. Cada quilòmetre recorregut equival a un nombre determinat de cicles i superaran el repte les persones que en facin un mínim de 60. Un cop finalitzat el termini, es realitzarà un sorteig per triar un/a guanyador/a entre totes les persones que hagin superat el repte, que podrà escollir entre premis diversos com accessoris per a bicicletes, sopars per a dues persones o aparells electrònics.

Dins de