Vés al contingut principal

Miquel Vilardell i Ricard Serlavós debaten sobre el lideratge a les clíniques

28 nov. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’Associació d’Amics de la UAB, en el marc del cicle Universitat Opina, organitza el debat “El lideratge a la clínica, un bon metge i un metge bo” el proper 30 de novembre, a les 19 h, al Col·legi de Periodistes de Catalunya. Els ponents seran Miquel Vilardell i Ricard Serlavós.
Sala d'actes del Col·legi de Periodistes de Catalunya
L’Associació d’Amics de la UAB, en el marc del cicle Universitat Opina, organitza el debat “El lideratge a la clínica, un bon metge i un metge bo” el proper 30 de novembre, a les 19 h, al Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla Catalunya, 10. Barcelona). Els ponents seran els metges Miquel Vilardell i Ricard Serlavós i el debat estarà moderat pel periodista Santiago Ramentol.

Miquel Vilardell és cap del servei de medicina interna de l’Hospital Vall d’Hebron i catedràtic del Departament de Medicina de la UAB. També va estar reconegut amb la Creu de Sant Jordi en reconeixement al conjunt del seu treball al sector mèdic, tant en l’aspecte assistencial, com en l’acadèmic i el corporatiu.

Ricard Serlavós és professor del Departament de Direcció de Persones i Organització d’ESADE. A més a més, dirigeix el programa d’avaluació i desenvolupament de competències directives (Programa LEAD). El moderador del debat, Santiago Ramentol, és professor de comunicació científica a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.

Dins de