Vés al contingut principal

Miguel Gómez realitza la conferència de cloenda de diversos màsters en màrqueting, comerç i distribució de la UAB

09 jul. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
A l'acte es graduen 147 estudiants de les edicions iniciades a l’octubre de 2014, provinents de 48 països diferents. "El Mundo está cambiando" és el tema de la conferència de Miguel Gómez, redactor en cap de El Mundo.
Acte de cloenda
El passat 6 de juliol va tenir lloc a la Sala d’Actes del rectorat l’acte de cloenda de diversos màsters en màrqueting, comerç i distribució de la UAB coordinats per Lluís Jovell. La conferència de clausura la va dictar Miguel Gómez, redactor en cap de El Mundo, adjunt a la Direcció General de Unidad Editorial i director del rànking d’Universitats i de Màsters de El Mundo, que va lloar l'orientació a l'excel·lència dels programes d'UAB: "Un bon exemple d'aquesta internacionalització, d'aquesta analítica contínua i d'aquest aprenentatge són els màsters que tenen a veure amb la comercialització, distribució i logística de la UAB, així com amb la direcció d'empreses internacionals. No només van ser pioners sinó que s'han convertit en un referent mundial en aquest camp".

També van intervenir Ramón Camí, gerent de l’Àrea d’Entitats d’Internacionalització d’ACCIO (Generalitat de Catalunya), que va insistir en la importància de la formació, la innovació i del personal branding, així com diferents estudiants graduats.

A l’acte es van graduar 147 estudiants de diversos màsters en màrqueting, comerç i distribució de la UAB:

Els tres màsters s’ofereixen en modalitats online i semipresencials, i en edicions amb docència en castellà o en anglès. Trobaràs tot el detall d’aquestes edicions en el llistat de màsters propis d’Economia i Empresa.

La cloenda va anar a càrrec de Lluís Jovell, coordinador dels programes, que va agrair als estudiants la confiança en la UAB i, a través d’un símil amb la física quàntica sobre la incertesa i la fi dels dogmatismes i el determinisme, va encoratjar als estudiants a assolir els seus objectius en un futur que està per escriure.

Més informació:
Màsters propis d’Economia i Empresa