Vés al contingut principal

Més de mil alumnes fan les proves d'accés a la universitat de setembre a la UAB

02 set. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Del 7 al 9 de setembre, més de mil persones realitzaran les proves d'accés a la universitat a la UAB. Els sis tribunals del campus estaran situats a les facultats de Biociències, Ciències, Ciències de la Comunicació, Ciències de l'Educació, Ciències Polítiques i Sociologia, Medicina i Veterinària.

Proves d'accés a la universitat del 2020 a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB

Més d'un miler d'estudiants realitzaran al campus de Bellaterra les proves d'accés a la universitat en la convocatòria extraordinària de setembre. Els exàmens tindran lloc entres els dies 7 i 9 de setembre i es realitzaran amb mesures sanitàries per protegir tant els estudiants com el personal universitari dels riscos derivats de la pandèmia de COVID-19.

Les 1.046 persones que s'examinaran a la UAB estaran repartides en sis tribunals. El tribunal 301 estarà situat a la Facultat de Veterinària; el 302, a la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia; el 303, a la Facultat de Ciències de la Comunicació; el 304, a la Facultat de Medicina; el 305, a l'edifici C (facultats de Biociències i de Ciències); i el 306, a la Facultat de Ciències de l'Educació.

Les proves es divideixen en dues fases: la fase general, que és obligatòria i consta de cinc exàmens, i la fase específica, que és voluntària per a tots els perfils d'estudiants i serveix per millorar la nota obtinguda. Els estudiants estan convocats el dia 7, a les 8 h, per a la comprovació de les dades, i començaran les proves a les 9 h amb l'examen de llengua castellana i literatura. Els resultats es faran públics el 20 de setembre.

Els tribunals estaran distribuïts de manera que l'alumnat tingui una àrea de descans al seu entorn sense que es produeixin grans concentracions de persones abans i després de les proves. La UAB facilitarà material de protecció -guants i mascaretes- a tot el personal docent i administratiu que intervingui en l'organització de les proves. Als espais utilitzats hi haurà també gel hidroalcohòlic a disposició de totes les persones participants. La Universitat comptarà amb material de protecció per cobrir eventualitats però l'alumnat haurà de portar la seva pròpia mascareta per realitzar les proves. El campus de la UAB ja va acollir la convocatòria ordinària de les proves, el mes de juny passat, amb les mateixes mesures sanitàries.

Per tal de conèixer la situació de les facultats i quins són els mitjans de transport disponibles per arribar-hi podeu consultar la pàgina de mobilitat i transports del web de la UAB.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Salut i benestar