Vés al contingut principal

Mediació. Justícia restaurativa i resolució de conflictes a l’educació superior

11 nov. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El proper divendres 14 de novembre, a les 9:30h, es durà a terme una       trobada de formació i reflexió sobre la mediació i la seva introducció a la universitat. Es durà a terme a l'Aula Magna de la Facultat de Dret de la UAB.
Cartell Mediació UAB
En aquesta trobada s'abordarà el plantejament de la justícia restaurativa que entén el conflicte com un fet intrínsec dels col·lectius del qual es pot aprendre per a la seva resolució.

Hi participaran la vicerectora d'estudiants i de cooperació Dra. Silvia Carrasco, la degana de la Facultat de Dret, Dra. Esther Zapater, i el president del Consell Social, Sr. Gabriel Masfurroll, que donaran la benvinguda i presentaran a les persones conferenciants. A continuació, intervindrà el Dr. Pompeu Casanovas, professor de la Facultat de Dret de la UAB i director del projecte del Llibre Blanc de la mediació a Catalunya (2010, 2011). Més tard parlarà, la Sra. Rita Villà, investigadora de la UAB i experta en mediació escolar. A les 12h, la conferència de la jornada la donarà Dra. Gillean McCluskey, professora de la University of Edinburgh i coautora del llibre Restorative Approaches to Conflict in Schools: Interdisciplinary perspectives on whole school approaches to managing relationships (2013). Per concloure l'acte es deixarà un espai pel col·loqui.

Les persones assistents podran obtenir certificat d'assistència.

Dins de