Vés al contingut principal

María José Recoder presideix l'associació d'universitats amb estudis de comunicació

27 maig 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L'Associació Espanyola d'Universitats amb Titulacions d'Informació i Comunicació, creada el 2011 com a continuadora de l'antiga conferència de degans d'aquest àmbit, ha renovat la seva junta directiva i ha elegit la professora María José Recoder com a nova presidenta.
María José Recoder
María José Recoder, degana de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB, ha estat escollida nova presidenta de l'Associació Espanyola d'Universitats amb Titulacions d'Informació i Comunicació (ATIC). L'elecció va tenir lloc en el marc de l'assemblea general de l'Associació, que es va desenvolupar a Madrid el 24 de maig passat.

Recoder encapçalava la candidatura única a la nova junta directiva d'ATIC, que completen Jorge Clemente, de la Universitat Complutense de Madrid, com a vicepresident; Inmaculada Postigo (Universitat de Màlaga) com a secretària; Charo Sádaba (Universitat de Navarra) com a tresorera; i els vocals María del Mar Ramírez (Universitat de Sevilla), Francesc A. Martínez (Universitat de València) i Miguel Baños (Universitat Rey Juan Carlos).

La nova presidenta és professora del Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació i desenvolupa la tasca de degana de la Facultat de Ciències de la Comunicació des de l'any 2016. Anteriorment, Recoder va ser també vicerectora de Relacions Institucionals de la UAB, entre altres responsabilitats institucionals.

L'Associació d'Universitats amb Titulacions d'Informació i Comunicació va ser creada el 2011 com a entitat continuadora de la tasca desenvolupada fins aleshores per la Conferència de Degans de Facultats de Ciències de la Comunicació i de la Informació. Entre els seus objectius, es troben els de "promoure vincles permanents de cooperació i intercanvi d'idees i experiències entre les facultats de comunicació i informació d'Espanya i altres països i regions, com la Unió Europea o Amèrica Llatina", així com amb "les associacions professionals, acadèmiques i científiques".

Dins de