Vés al contingut principal

Margarita Freixas, nova degana de la Facultat de Filosofia i Lletres

30 abr. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La junta de la Facultat de Filosofia i Lletres ha nomenat la professora Margarita Freixas nova degana del centre. Completen l'equip del deganat Jordi Cerdà, Jordi Grau, Juan Antonio Módenes, Òscar Jané i Montserrat Capdevila.

Margarita Freixas

Margarita Freixas, professora del Departament de Filologia Espanyola de la UAB, ha estat escollida nova degana de la Facultat de Filosofia i Lletres per la junta del centre. Completen l'equip del deganat Jordi Cerdà, secretari i Vicedegà d'Economia i Infraestructures; Jordi Grau, vicedegà d'Alumnat i de Promoció; Juan Antonio Módenes, vicedegà de Qualitat i d'Innovació Docent; Òscar Jané; vicedegà d'Afers Acadèmics i d'Estudis de Grau; i Montserrat Capdevila, vicedegana d'Afers Acadèmics d'Estudis de Postgrau. El nou equip assumirà les seves funcions el proper 7 de maig.

Freixas és membre de l'àrea de llengua del Departament de Filologia Espanyola i ha impartit docència en els graus de Llengua i Literatura Espanyoles, Comunicació Audiovisual i Periodisme, en el Màster en Llengua Espanyola, Literatura Hispànica i ELE de la UAB i en el Màster Universitari en Elaboració de diccionaris i control de qualitat del lèxic en espanyol de la UNED. Forma part del SGR Grup de Lexicografia i Diacronia i la seva recerca es centra en diversos aspectes de l'estudi de la llengua espanyola: la lexicografia i l'estudi històric del lèxic, la llengua dels textos literaris i l'estudi de fenòmens de contacte entre l'espanyol i el català.

Entre altres responsabilitats a la Facultat, ha estat coordinadora dels graus combinats, coordinadora de la Biblioteca d'Humanitats, responsable d'Igualtat i secretària del centre. Ha estat també vicedegana d'Economia, Espais i Serveis, d'Estudis de Grau i de Qualitat Docent, i de Qualitat. És membre del Claustre i del Consell de Govern de la UAB. La nova degana agafa el relleu del professor Joan Carbonell, que ha ocupat el càrrec des del 2015 fins ara.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat