Vés al contingut principal

Margarita Arboix: 'La universitat, al límit de les seves possibilitats'

13 des. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
En un article publicat a Cataluña Económica, Margarita Arboix, rectora de la UAB, reflexiona sobre l'estat econòmic del sistema universitari per denunciar que ha arribat a una "situació límit" i reivindicar "suficiència i establitat financera" a les administracions públiques.
La universidad, al límite de sus posibilidades
La rectora de la UAB, Margarita Arboix, ha publicat un article a Cataluña Económica titulat La universidad, al límite de sus posibilidadades, on parla de la situació econòmica del sistema universitari.

Segons la rectora, les institucions d'educació superior "han arribat a una situació límit de la que es pot, si no ens ajuden, sortir airosos o, si no, desaparéixer del mapa internacional de la qualitat i la innovació docent i investigadora". Per això, reivindica que "és hora que els governs proporcionin la suficiència i l'estabilitat financera que permetin a les universitats desenvolupar amb sostenibilitat una gestió econòmica a mig i llarg termini".

Es pot llegir el text de l'article al següent enllaç.

Dins de