Vés al contingut principal

Manijeh Haghighinasab planteja aliances en turisme entre Espanya i l'Iran

15 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Amb l'apropament diplimàtic actual, l'Iran comença a normalitzar les seves relacions amb els països occidentals. El 19 d'abril, una experta iraniana en màrqueting, Manijeh Haghighinasab, parlarà a l'EUTDH sobre les possibilitats que s'obren ara per als respectius mercats turístics.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB
El proper 19 d'abril, a les 10,30 h, a l'aula 330 de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la UAB, tindrà lloc el seminari "Strategic Alliances in Tourism Industry between Spain and Iran", que impartirà Manijeh Haghighinasab, professora de la Universitat Alzahra, a Teheran (Iran).

La ponència versarà al voltant de les oportunitats actuals que poden existir en el camp del turisme entre aquests dos països, tenint en compte la nova situació geopolítica mundial.

Haghighinasab és professora d'administració de màrqueting a la Universitat Alzahra, on va ser degana de la Facultat de Ciències Socials i Economia entre 2009 i 2012. Va treballar també com a mànager comercial a l'emrpesa Polyvina Industrial Co. i com a consultora a la Tamin Pharmaceutical Holding Company i a la Association of PVC Pipes & Fittings Manufacturers. És autora de nombroses publicacions, especialment sobre temes de màrqueting, aixó com del llibre Fundamentals of International & Global Marketing: An Applied Approach (Alzahra University Press).

Dins de