Vés al contingut principal

Manel Vila i Rafael Vilasanjuan debaten sobre la crisi dels refugiats

10 nov. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Manel Vila, de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, i Rafael Vilasanjuan, d'ISGlobal, debatran sobre la crisi actual de refugiats en un acte de l'Associació d'Amics de la UAB el proper 12 de novembre, en un acte que organitza l'Associació d'Amics de la UAB a Barcelona.
Debat
El 12 de novembre, la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla de Catalunya, 10. Barcelona) acollirà el debat "La crisi dels refugiats", que organitza l'Associació d'Amics de la UAB i comptarà amb la participació de Manel Vila i Rafael Vilasanjuan. L'acte tindrà lloc a les 19 h i serà moderat per Antonio Franco, periodista i membre de la Junta de l'Associació d'Amics de la UAB.

L'arribada massiva de persones refugiades a la Unió Europea durant els darrers mesos ha obligat els governs del continent a canviar les seves primeres actituds tímides i desenteses, ja que es veuen desbordats per les exigències d'una opinió pública que demana fer front a la situació. La divisió de postures entre els diferents estats europeus, a més, evidencia les mancances de la capacitat unitària de la UE.

Manel Vila és director de l'Àrea d'Internacional i de Cooperació de l'Àrea Metropolitana de Barcelona i va ser gerent del Districte 11 de Barcelona (Sarajevo) i promotor de la Fundació Districte 11 City to City. Per la seva banda, Rafael Vilasanjuan és periodista i director de Polítiques i Desenvolupament Global a ISGlobal; col·labora amb El Periódico de Catalunya i Cadena SER i va ser membre de Metges sense Fronteres.

Aquest acte s'emmarca dins del cicle de debats "La universitat opina", que organitza l'Associació d'Amics de la UAB. Per assistir a l'acte, cal notificar l'assistència trucant al 93 581 14 90 o bé escrivint a amics@uab.cat.

Dins de