Vés al contingut principal

Manel López, nou degà de la Facultat de Veterinària

22 des. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Junta de la Facultat de Veterinària ha elegit Manel López Béjar, professor del Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals de la UAB, com a nou degà del centre. El doctor López prendrà possessió del càrrec el proper 9 de gener i agafarà el relleu de la professora Maite Martín, que n'ha estat la degana des de 2016 fins ara.

Manel López Béjar
Foto: Iconna.

Juntament amb López, s'incorporaran al nou equip de deganat María Lourdes Abarca, secretària de la Facultat i vicedegana d'Estudiants i de Pràctiques Extrafacultatives; Francesc Xavier Manteca, vicedegà d'Afers Acadèmics i de Qualitat; Joaquim Segalés, vicedegà d'Economia, Serveis i Infraestructures; Anna María Andaluz, coordinadora del grau en Veterinària, i Marta Capellas, coordinadora del grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments.

El nou degà es va llicenciar i doctorar en Veterinària a la UAB i va fer estades de recerca a la Universitat de Nottingham (Regne Unit), a l'estació de Nouzilly de l'INRA (França) i a diverses universitats del Brasil.

És expert en reproducció animal, ha participat en nombrosos projectes internacionals de recerca competitiva, ha signat més d'un centenar d'articles científics i ha participat en activitats de formació científica a diversos països d'Amèrica Llatina. Pel que fa a la gestió universitària, ha estat director del Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals, degà de la Facultat de Veterinària (2008-2011) i vicerector de Recerca de la UAB (2011-2012).

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat