Vés al contingut principal

Lluís Bassat parla sobre creativitat a la Facultat de Ciències de la Comunicació

08 oct. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El comunicador i publicista Lluís Bassat oferirà el dimarts 13 d’octubre pròxim,  a les 16 hores, una conferència  a l’aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació.
Lluis Bassat
Lluís Bassat parlarà sobre la creativitat, un aspecte fonamental per a qualsevol comunicador. Bassat, un dels millors i més exitosos publicistes espanyols -ha guanyat  més de 400 premis nacionals i internacionals de publicitat-  és president d’Honor del grup publicitari Ogilvy Espanya. Va ser assessor de publicitat, comunicació i imatge de la presidència de la Generalitat de Catalunya i un dels organitzadors de les cerimònies d'inauguració i clausura dels Jocs Olímpics d'estiu de 1992 a Barcelona.
Al llarg de la seva trajectòria professional ha rebut innumerables reconeixements i guardons com la Creu de Sant Jordi 2012, atorgada per la Generalitat de Catalunya.

És autor de diversos llibres de referència sobre creativitat i publicitat, entre els que destaquen El libro rojo de la publicidad (1993), El libro rojo de las marcas (1999), Lluís Bassat, confessions personals d'un publicista (2008) o Inteligencia comercial (2011).

Dins de