Vés al contingut principal

Lliurament de premis del III concurs de fotografia My webtime

20 des. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’acte de lliurament de premis del III concurs de fotografia My Webtime ha tingut lloc el divendres 22 de desembre, a les 13 h, a la sala de graus de la Facultat de Veterinària. Les 12 fotografies premiades apareixeran a l’aplicació de gestió d’horaris durant tot el 2018.
Premiats-MyWebtime2017
Aquets any s’ha celebrat el III concurs de fotografia My Webtime, on les 12 fotografies premiades apareixeran a l’aplicació de gestió d’horaris durant tot el 2018, una per cada mes de l’any. L’acte de lliurament de premis per part de l’Equip de Govern i el Gerent ha tingut lloc el divendres 22 de desembre, a les 13 h, a la sala de graus de la Facultat de Veterinària.

Com a novetat, s'han fet públics els noms de les persones finalistes abans de l’acte de lliurament de premis. Entre les 40 fotografies finalistes s'han escollit 12 guanyadores, que han rebut una càmera d’acció amb carcassa submergible fins a 60 metres, ultralleugera i compacta. El tema de les fotografies és lliure, però s'ha valorat les imatges relacionades amb les estacions de l’any, així com els paisatges del campus de la UAB. L’objectiu és que cada mes tingui una imatge que el representi.

A continuació es detallen els autors de les 40 fotografies finalistes:

Yvette Andujar Rodriguez, Olaya Fernandez Gayol, Pablo Guillermo Gallegos Riera, Isabel Osorio Sanchez, Olga Jimenez Rodriguez, Rosa Ferreres Plans, Montserrat Sales Sanz, Francisco Ipa Garcia, Rosa Mª Armengol Galceran, Laura Guillen Baena, Maria Teresa Robles Rafols, Marti Griera Fisa, Sonia Tort Garcia, Carlos Blasco Farelo, Dolores Aguilar Rueda, Carlos Raga Camilleri, Paloma Garcia de Palau Garcia Faria, Joaquin Caro Lobera, Eva Garcia Torrado, Belen Ruiz Carrera, Rosa Mª Cabezas Garcia, Ignacio Villarroya Antillach i Teresa Julia Vercet.

Les persones guanyadores han estat:

gener Ignacio Villarroya Antillach
febrer Carlos Alfonso Blasco Farelo
març Teresa Julia Vercet
abril Rosa MªArmengol Galceran
maig Francisco Ipa García
juny Montserrat Sales Sanz
juliol Olga Jiménez Rodríguez
agost Maria Teresa Robles Rafols
setembre Paloma García de Palau García Faria
octubre Rosa Ferreres Plans
novembre Joaquin Caro Lobera
desembre Pablo Guillermo Gallegos Riera

Aquestes son les imatges guanyadores, enhorabona!

Dins de