Vés al contingut principal

Les universitats públiques catalanes engeguen la campanya "Jo em vacuno"

04 oct. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Les vuit universitats públiques catalanes llancen la campanya "Jo em vacuno" per promoure la vacunació entre la comunitat universitària amb l'objectiu d'assolir la immunitat de grup que permetrà posar fi a la pandèmia.

Les universitats públiques catalanes engeguen la campanya

A través d'un vídeo, els rectors i la rectora de les universitats públiques catalanes fan una crida a la comunitat universitària (estudiantat, personal docent i investigador i personal d'administració i serveis) per conscienciar sobre la importància de la vacunació massiva a través de l'eslògan "Jo em vacuno per la salut de tothom".

El vídeo circularà a través de les diverses universitats del sistema públic català per tal de fomentar la vacunació dins dels centres i diversos campus del territori i se suma al llistat d'iniciatives que les universitats estan prenent per a seguir ajustant-se al nou context general produït per la COVID-19.

A la UAB, durant el mes de setembre, es va obrir un punt de vacunació on prop de 700 persones van rebre la vacuna contra la COVID-19. Les persones que s'han posat la primera dosi a la UAB podran administrar-se la segona també al campus. Totes les persones que han de rebre la segona dosi seran avisades mitjançant un SMS en el qual se'ls indicarà la data i l'hora exactes per vacunar-se.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Salut i benestar