Vés al contingut principal

'Les resistències a la rebaixa de les taxes universitàries', article de Margarita Arboix

07 maig 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La rectora de la UAB expressa el seu suport a la iniciativa legislativa popular per a la rebaixa de les taxes universitàries que s'està endegant actualment a l'article Les resistències a la rebaixa de les taxes universitàries, que publica el diari Ara.
La rectora de la UAB, Margarita Arboix, ha publicat, a l'edició del 7 de maig de l'Ara i a la versió online del diari, l'article Les resistències a la rebaixa de les taxes universitàries.

Segons la rectora, no es tracta de parlar "del model de preus sinó de la necessitat de retornar a l'escenari anterior" al darrer increment de taxes atès que "cal un model de finançament estable que asseguri la suficiència econòmica de les universitats perquè puguin complir les seves missions de formació, de recerca científica, de transferència de coneixements i de compromís social". Arboix defensa que "la iniciativa legislativa popular (ILP) per a la rebaixa de les taxes universitàries és una qüestió d'interès social".

Es pot llegir l'article complet al següent enllaç.

Dins de