Vés al contingut principal

Les obres 'Carambola' i 'No hagas nada' guanyen el Concurs de Fotografies d’Intercanvi 2019

29 abr. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Les obres Carambola de Clàudia Mallia i No hagas nada de Rayén Garance guanyen la XI edició del Concurs de Fotografies d’Intercanvi.
Concurs Fotografies Intercanvi
Aprofitant la celebració de la Primavera a la UAB, des de la Unitat de Dinamització Comunitària han anunciat els guanyadors del Concurs de Fotografies d’Intercanvi 2019. Les obres premiades han estat Carambola de Clàudia Mallia, en primera posició, i No hagas nada de Rayén Garance, en segon lloc.

En l’edició d’enguany es van presentar un total de 138 fotografies. A mitjans de març i fins el 7 d’abril, totes les obres es van penjar al Facebook de la Unitat per a la seva votació pel públic. Finalment, les obres va ser escollida per unanimitat pel Jurat, format per dos tècnics de Dinamització Comunitària i tres estudiants participants al programa Mentor.

L’objectiu del concurs és plasmar l’experiència vital de l’estudiant en una situació de trànsit acadèmic i, alhora, motivar la comunitat a participar en estades acadèmiques a l’estranger per a complementar la seva formació i afavorir la internacionalització de la universitat. Cada participant pot presentar un màxim de dues fotografies que han de ser originals, a més d’expressar i transmetre algun aspecte de la vivència o l’aprenentatge de l’estada a l’estranger.

En aquest enllaç podreu trobar les fotografies guanyadores d'altres edicions anteriors.

Moltes gràcies a tots per participar!

Dins de